KlncA
Merhaba, sağlık ocağındaki hemşirem devlet hastanesinde gebelik okulu oluyor artık oraya katılabilirsin bir araştır dedi 31.haftadayım. İnternette baktım bi bilgiye ulaşamadım çalıştığım için de gidip yerinde soramadım henüz.. Devletteki gebelik okulları hakkında bilgisi olan Nasıl katılacağız bilen varsa yazabilir mi ??
Sltndncl
Hastaneye gidip gebe okulu birimine başvuru yapıosun bi form dolduruyosun. Onlar grup oluşturuyor senin grubun tamamlanınca sana haber veriyolar. Önce teorik eğitim emzirme ve süt eğitimi falan oluyo normal doğum düşünüyosan ık7nma nefes egzersizleri için eğitimler veriyolar 3- 4 hafta falan sürüyo aynı zamanda egzersiz pilates oluyor her hafta doğuma kadar devam ediyosun onada. Geç bile kalmıssın ben 16.haftamda başlamıştım egzersizlere ama sende bian önce git derim baya faydalı oldugunu düşünüyorum.