Kızlar dün Sağlık ocağın da kan vermişdim bugün sonuçları almaya gittim son adet tarihim 5 mayıs.

Bu da sonuç.
Gebelik var dedi en fazla 10 günlükmüş ben değerlerden pek anlamıyorum siz bakar mısınız?
Ve geç döllenme olmuş sanırım çünkü hesaplamaya 4 5 haftalık olması gerekmiyor mu?
Doktor kontrolüne şuan gitmeyi düşünmüyorum iki 3 hafta sonra giderim gibi. Kızım alçıda olduğu için çıkamıyorum 9 gün sonra alçımz çıkıyor bayram tatiline gidicez sonra gittiğimiz yerde giderim hastaneye diye düşünüyorum. Size sorun olur mu? Zaten daha küçük olduğu için kese bile göremez dime? Uygulamaya 10 günlük olarak mı giricem yoksa son adet tarihimi mi baz almam gerek? Biraz uzun oldu😂🫶🏻