Anneler merhaba. Ben 32 haftalik hamileyim. Evim malesef rütubetli. Ama yatak odamdan koku çok da gelmiyor. Sadece duvar kagitinin alti karardı ve rütubet lekeleri kaldı. Su an yaz olduğu için belki cok da hiss olunmuyor ama kış vakti rutubet daha cok. Bebegime zarar verir mi? Cok korkuyorum. Sizin evlerde de böyle sorun oldu mu? Ne önerirsiniz? Biraz desteğe ihtiyacim var. Hamilelikten dolayi çok hassaslaştım ve bu durum da beni çok korkutuyor, bebeğim doğdukdan sonra sağlığına zarar gelir diye korkup ağlıyorum. Şu an için taşınma ihtimalimiz de yok