Melikeozdemir Hiç.alakası yok nite bu kadar emin konuşuyorum çünkü benim adetlerim çok düzenli günü gününe olurdum ama 1 yıl hiç.korunmamamıza rağmen hamile kalamadım 1 yıl tam dolunca hamile kaldım doktora falan gitmedim yani çok şükür oldu kendiliğinden,ikitane arkadaşım var adetleri çok düzensiz biri 2 ay hiç.olmuyor sonra oluyor biride olmuyor 4 ay falan oluncada 40 gün sürüyor hatta doktor bunlara demiş çocuk sahibi olamama ihtimaliniz çok yüksek doktor böyle söyleyince bekardı ikiside şimdi evliler birisi 2. Ay hamile kaldı diğeride ilk aydan hamile kaldı demem oki herşey kısmet içini ferah tut