Tık yoook bekledim kaç gündür. Çarşambaya kadar olmazsa suni vericez demişti doktor. Önerinizi bekliyorum. Daha kolay geçsin diye birsry var mı yöntem falan😁😁 eminim yoktur. Kaçış yook. Burda gördüm yanınıza gizli atıştırmalik alın. Yeme içme yasak. Enerjin kalmıyor sancı çekerken demişlerdi. Enerjiye çok ihtiyaç var demişlerdi. Ney almalıyım yanıma atıştırmalık olarak. Birsry yiyesi gelir mi ki insanın o halde ki😁😁 dolu soru sordum. Strese girdim iyice