Kubrakarahan Gunes17 gebişler kavunu karpuzu abartmayın aşırı şekerli doktorum ikisinden birini yiyorsan ince bi dilimi geçmesin dedi
_nigarr24_ Gunes17 bu ayda karpuzlar ilaçlı oluyor yine de siz bilirsiniz. Asıl karpuz temmuz başı çıkar
Gunes17 _nigarr24_ ilaçlı olsa tadını etkiler diye düşünüyorum yinede teşekkür ederim tadında anormallik olmuyo
inciata _brcu88_ canım senin suyun fazlaydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam sizin o kadar yemeniz riskli suyu ve şekeri çıkartır bilginize.yanlışta hatırlıyor olabilirim.
_brcu88_ inciata yooo benim herşeyim gayet normal 😂🤭bebeğimin kilosu falan da haftasına göre gayet iyi daha geçen perşembe detayliya girdim 🤭
_nigarr24_ Melodimm bizde kıştan beri satıyorlar ilaçlı karpuzları ama insan görünce canı çekiyor🥺Bekliyorum ben de
_nigarr24_ Melodimm ərim bugün soruşub markettən ki,bəs uşağa alacam məsləhətlidi satıcı deyib alma məsləhət deyil sonra uşağa birşey olsa mənim boynuma qalar. Yəni ki zəhərlidi hamısı. Hər il iyun ayında nə qədər zəhərlənmələr olur qarpızdan🤦🏻♀️
Gunes17 anneoluyoruuumm16 erik değilde karpuz olmazsa olmazım eşim evde yok diye kesemedim kabuğunu üstünde bıçakla kestim kestim dogradim yedim kahvaltıda 😆😆😆😆
Bebiskosuu Gunes17 gebelik şekeri olanlar ağlıyo bi köşede🥲 benim de çok canım istiyor ama yiyemiyos ingiliççe
Gunes17 SimonettaVespucci eee ne yapalım canımız cekiyo 😆😆😆 atar gider yapmayın be hayret bisey biseye hevesimiz vardı çok şükür ondan da hevesimiz kırıldı