Su_ak burdan öğrendiğim kadarıyla 11.500 her ikisi de. Epidural olursa 2 bin ekleniyormus sanırım. İlk doğumumu medstar topcular yapmıştım. Ebelerden, yatış sürecinden, doktorundan çok memnun kalmistim. Özellikle doktorum zorunlu sezaryen ameliyatını çok başarılı geçirmişti. Hemen ayaklanmistim çıktıktan 5 saat sonra kadar.