Annesininbali_06 Merhaba kızlar çok aşırı çilek yiyorum leke olur diyorlar sizce doğrumu yaşayan varmı
Annesininbali_06 ElifKarata ellerimi sürekli yıkıyorum eşimde duymuş çok çilek yiyorsun inşallah bebekte leke olmaz diye kızıyor
ElifKarata Annesininbali_06 ben yemekten olduğunu duymadım ciğer çilek duymuştum ellerini biryerine degdirme yeterki.
Brcakbss1602 Bende hamileliğim boyunca çok yedim aşırı derecede sürekli banada böyle söylediler 3 haftam kaldı doğduğunda hemen bakacağım şey bu olacak beni de korkuttular
Sacmalama_engiinn Annesininbali_06 naptın seeenn niye çilek yedin bebeğin çilli çilli doğacak 😱 sakın yeme bir dahaa
Bulbulyuvasi Sacmalama_engiinn utanmaz anam tarladaki tüm çilekleri yemis bende çilli doğmusum 😡😡😡 çil kötü bir sey değil ki ya neden kimse sevmiyor ahsjsjwdbwhd
inciata bende çok yedim :):) doğum 10 temmuzda bende merak ediyorum ama oğlumda da çok yemiştim kilo kilo ama olmadı leke felan
Sacmalama_engiinn Bulbulyuvasi ama benek gibi olduğu için kötü gözüküyordur askoom ama sana yakişmıştır eminim mdhxjsj benim anam da ciğer yemiş totosuna dokunmuş beni totomda leke olmuş djhdhd
Bkmcnkr Annesininbali_06 bütün hamileliğim boyunca çilek yedim diyebilirim bebeğimde hiç leke olmadı ☺️
Bulbulyuvasi Sacmalama_engiinn teşekkür ederim canım eminim senin popişede güzel olmustur iz ahbsajsnwc