Haticeongun ben 3 kez tranferde toplam 5 embriyom tutmadı . 4. Transferimde 2 taneden biri tuttu . Bu süreç 4 yılı geçkin , diğer zamanlarda doğal denedik hiç olmadı. Şükür son transferim tuttu . Transfer öncesi yöntemi değiştirin . Benim öbür transferlerimde hep rahim kalınlaşması için iğneler ve haplar kullanmıştım. Son transferimde femara ile doğal yumurtlama sağlanıp doğal süreçte transfer yapılmıştı