Ftmglprri Euthyrox kullanıyorum sabahları, fakat şuan iki gündür sabah bulantıları kusmaya döndü resmen ve içemiyorum ilacı bu durumda olan veya yaşamış olan var mı
Eksijelibon Ftmglprri canım tiroid ilacı çok önemli. Bebek beyin gelişimi , zeka gelişimi. Anne içinde öyle yine önemli. 7 senedir içiyorum tiroid hastasıyım gebelikte ekstra özen gerektiriyor. İç. Gece yarısı kalk iç gerekirse. Aksatma lütfen. Ayda 1 kontrolleride yaptır
Ftmglprri Eksijelibon İlla ki sabah içilmesi mi lazım o yüzden yazdım aslında. Gene de Dr a sorucam ama daha gitmeme çok var dahiliyeye de randevu bulamıyorum. Akşamları sıkıntım yok ama sabahları yani aç karnına olduğum her an duramıyorum şuan çok üzülüyorum içemediğim için