Ay vallahi yeter diye bağıracam artık kız benim bu çocuğum niye böyle 27 haftaligim hala doğru düzgün hareket etmiyor kafayı yicem dün sağlık ocağında izlenim vardı çok şükür kalbi iyi ebeye sordum olabilir merak etme kalbi iyi dedi tamam ama korkuyorum yani akşam biraz hareket etti bitti resmen 24. Haftam çok güzeldi sürekli hareket halindeydi 25 de azaldi 26 dan belli yok gibi ara ara az az vuruyordu iki gündür yine yok ay herkesdemi böyle valla artık kalbim sıkışıyor ya 🥺🥺