hulya1406 Kader_sezer ben unibaby kullandım fakat birde sleppy sarı olanı denedim onunla devam ediyorum kokusu filan hoşuma gidiyor.Şimdi tekrar hamileyim ilk 10 ay filan temizleme pamuğu ve ılık suyla temizlerim sonra Islak mendille inşallah
TheMuhtesem Kader_sezer çevremdeki arkadaşlarımın önerisiyle waterwipes aldım ama henüz kullanmadım. Bence pahalı büyük ihtimalle yeni doğandan sonra başka markaya geçerim
elifsen içeriği temiz olan baby turco yeni doğan, e bebeğin yeni doğanı, sleepy yeni doğan. diğerleri pek de temiz değil
Nurkksl Ben şimdilik purebaby aldım ama onu ilerleyen dönemlerde kullanacağım pamuk kullan dikkat et diyorlar ama onunla uğraşmak istemem diye Sulasil diye sıkıştırılmış mendil buldum onu alacağım ilk aylarına
Rubyyigit Kader_sezer ebebek markası olan babyme markasının Yenidoğanlar için özel bir ıslak mendili var ben ondan stockladım ama zaten bebeğim yazın doğacağı için çoğunlukla yıkarım veya pamuk ile silerim🌸
Matmazelbebi Kader_sezer Merhaba Ben Uni baby alacağım. Yengem 2 çocuğuna da onu kullandı çok memnundu
KayraVeAnnesi_06 Kader_sezer Uni baby çok güzel gerçekten yapısı dokusu birde saf su ben vücudunun her yerine kullanıyorum
nefessmommm Kader_sezer baby turco yenidoğan alacağım bende tabi çocuktan çocuğa değişir ama pişik yapmıyor diyor çoğu anne