Kader_sezer 5 6 haftalikken halsizliginiz oluyor mu benim genelde uykum geliyor ve hele sabahlari aşırı halsizlik oluyor sizde varmi başka bi tepkiler
Smyye0303 Kader_sezer aynen aşırı halsizlik yorgunluk kolumu kaldiramam biz 7+2 olduk hala aynı beyaa bulantı göğüs agrisida cabasii😂 folik asit başladın demi
Gizmoo Kader_sezer çok erken uyuyorum hiç uyanmadan 12 saat falan uyuyorum. Bide en başından beri kasık ağrım var göğüs hassasiyetim var. Ben tüp bebek işe gebeyim ondan da olabilir
Seyma0101 Kader_sezer evet oluyor ya ama kac haftalıgım daha bılmıyorum ılk gıttıgımde kese gözukmedı
Kader_sezer Smyye0303 daha kadin doguma gitmedim canim haftaya gidicem erkenden gidersen kese gozukmezse bidaha gitmek zorunda olursun dediler gidicem haftaya allah nasip ederse
eebke Gizmoo benim de öyle oluyordu 10. Haftadayım biraz daha azaldı bu şikayetler. Normal yolla oldu bizim. Kasık ağrıları, göğüs hassasiyeti, yorgunluk ve uyuma. Bunlar bitince mide bulantıları oluyor ama ☹️
Ygmrcylin Gizmoo onunla alakası yok ,ilk 3 ay bende öyleydim başım yerden kalkmıyordu şimdi de son 3 aya girdim yine uyumaya devam😕😂
AleynaResul Gizmoo yok gayet normal bacım 9+6 yım erken yattığım halde 2 yr kadar deliksiz uyuyorum 😂
Kader_sezer Seyma0101 bende o yuzden daha gitmedim haftaya gidicem insallah allah nasip ederse bende tam bilmiyorum saglik ocagindaki doktorumun ebesi 5 haftaliktir muhtemelen dedi o kadarini biliyorum
Benzer Kader_sezer bende de oluyordu berbat bir süreç halende oluyor arada şuan 10 haftalık olduk mide bulantısı daha ön planda ama
Meftunanne Benzer mide bulantısı mahvediyor ya, o sonra kusmayla devam ediyor, doktora söyleyin gittiğinizde o ilaç veriyor o rahatlatıyor diğer türlü asla geçmiyor
Benzer Kader_sezer daha erken güzelim 7 haftadan itibaren mide bulantıları başlıyor bende senin gibi söylüyordum aradan bi hafta geçti başıma geldi umarım sende olmaz ama 🙏🏻🙃
Merve-dmr Kader_sezer benim hiç mide bulantım kusmam olmadı çok şükür sizde şanslısın inşallahta olmaz şuan 14 haftalık olduk 😍
Bsrblr Ben adet gecıkmeden kusmaya başladım 11 hafta olduk hala kusma bas agrısı halsizlık uyku var umarım artık geçer
Tugce45 Bsrblr benim de aynısı oldu adet geçikmesinden 2 hafta önce başladı bulantı 7 haftalık hala aynı çok zor miğdem hep boğazımda sanki hiç bir şey yemek istemiyorum yediğim herşeyden tiksiniyorum çok halsizim