Nazlii Çok heycanlıyım 11+4 haftalığım haftaya 2li tarama testim olucak 12+4 gibi test yapılcak acaba gösterirmi kendini 3 sene sonunda geliyo miniğim il bebegim oldugu için cinsiyet önemli deil ama deli gibi alışveriş yapmak istiyorm 🙏😊
KlncA Nazlii ikili tarama için doktorunuz normal bi ultrason yapacak bazı kemiklerini ölçecek sadece çok özel bişey değil. gösterebilir tabi
Esraakks Nazlii 12. Haftada erkeğe benziyor demişti doktor 18 de kesin kız dedi:)) o yüzden doktor cinsiyetini söylese bile bu haftalarda ancak tahminde bulunmuş olur. alışveriş için acele etmeyin derim☺️
Ylnaknytk Bende 11+6 yım ama bana tarama testinden bahs etmedi dr. 12 hafta dolduğunda gelmemi söyledi.bakalıö belki bizde öğrenebiliriz hayırlısıyla 😇 Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasips etsin inşallah 🙏
Dnzcngz Nazlii 11. Haftamda ikili test sırasında kız dedi. 20. Haftamdayım bebeğim kesin kız cinsiyeti değişmedi.
Gzddlk @bebegimvben Dnzcngz maşallah ne güzel erken öğrenmişsiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah darısı başımıza :)
bebegimvben Gzddlk amin canım benim inş. Sende öğrenirsin. Sağlıklı bir şekildede doğum yaparsın. Öğrendikten sonrada günler geçmio 🙈🙂
Trkmn İkili test sonuçları ne kadar süre sonra çıkıyor bilgisi olan var mı benim ilk gebeliğim hiç bilgim yok açıkçası 🤷🏻♀️
Atlarlayasayan Nazlii benim 1 ay sonra ikili tarama olacak 12 hafta bitmiş olacak doktor cinsiyeti söyleyeceğini söyledi😌
Trkmn Nazlii merhabaa öğrenebildiniz mi bebişinizin cinsiyetini benim bugün randevum 12haftalık olduk çok heycanlıyım🤗