Kizlar dun gece sol kasigima bastirmalar hissettm ve 10 dkda bir idrara gitmeye basladm. Acile gittm kan idrar temiz enfeksiyonum cikmadi. Devletteki dr muane bile etmedi ultrasonda. Bebegin suyu oldugndan korktm ama insan halinden anlamiyo acildekiler Allah düsürmesin. Simdi kendi doktoruma gidecegim. Sabah uyandgmda islakligm ve agrilarm bitmisti ama sunu farkettm bebek pozisyon degisince ben oyle kotu oldum galiba bildgnz kasiklarima bastirdi ondan oyle idrarm gelmis olabilir mi?batmalar oluyodu oda bitti. Hastaneydi derken yurudum ettm pozisyonunu duzeltti galiba. Gece eve geldm dahada idrara gitmedim? Olabilirmi sizce