Mrve12 Geçmiş olsun ben 10 gün önce fenalaştım uykudan uyandım gece nefes alamıyodum ve kalbim yerinden cıkıcak gibiydi ama bı kaç gündür griptim acile gittim ciğerlerde iltihap vardı antibiyotik kullandım ama şuan yine sıcak basması ve nefes darlığı yaşıyorum azda olsa oda hamilelikten normal muhtemelen