Kızlar kimyasal mıyım tam bilmiyorum çarşamba günü tekrar kan vericem özel hastanede kan değerim 12 geldi 2 gün sonra sağlık ocağında da 12 geldi yani artmamış ama doktor laboratuvar farkı olabilir dedi eğer düşme varsa beta hcg de ne zaman kanamam başlar kanama olmadan değer düşebilir mi? Çarşamba günü tekrar kan verdiğimde inşallah düzenli yükselme vardır 🥹