Nur_50 Demetus bencede ablam yeğenime kullanıyor görümcem oğluna hemen tuttu emziği çoçuk o kadar emzik aldı bu marka bebekler tutuyor.
anneoluyoruuumm16 Demetus biz Philips avent yenidoğan set aldık. Emzik biberon hepsi var. Ama eşimin fikriydi bu bana kalsa o kadar maliyetli birşey almazdim
Surprizbebek1 Demetus biberon lansinoh aldım. Emzik de philips avent soothie aldım, tommee tippee ve wee baby de hediye geldi. Bakalım hangisini tutacak ya da tutacak mı 🐣
Bkmcnkr Demetus 2 aylık bebeğim var bir sürü meme almıştım ama sadece phılıps avent ve bıbps tuttu. Ucu düz , damaklı olmadıkları için anne memesine benziyorlar. Diğer markalara göre biraz daha pahalılar ama en azından para çöp olmuyor ☺️
Asenaa_ cerennbilge Seyma0323 anneoluyoruuumm16 kızlar ben de philips Avent biberon alacağım plastik olandan ama ucu da değişiyormuş ml yenidoğan hızlı akış va yenidoğan için hangisini almam lazım
cerennbilge Biberon kesinlikle Philips avent emzik te en kolay bibs tuttuğunu söylüyorlar benimde ilk doğumum olucak ama çok kişiden fikir aldım genelleme olarak söylüyorum size :)
Demetus Biberon küçük bi şeyle avent olan0+ yazıyor onu alıyorum , emzik tam olarak hangisi modeli varmııı rica etsem arkadaşlar hepinize çok teşekkürler bu arada elinize gözünüze sağlık 🎈
Rubyyigit Demetus benim emzik ve biberonlarımı tecrübeli arkadaşlarım sen karışma biz hallederiz diyip philips avent almışlar. Onlar onu tercih ediyorsa bir bildikleri vardır 😂
anneoluyoruuumm16 Asenaa_ zaten 1 numara olarak geliyor. Küçük boy alırsanız. Biz iki küçük iki büyük aldık ikisi 2 numara ikisi 1 numara
KayraVeAnnesi_06 Demetus Avent kullanıyorum memnunum ama ben başlarda antikolik dr browns kullandım ondan da memnun kaldım düşünebilirsiniz
Nerfemm Demetus nuk gaz onleyici biberonuyla emziklerini aldım 0.6 ay ve 6.12 olarak birde mamajoh cam biberon aldım ilk etapta cam kullanirim diye. İlk oglumda bebedor wee bunlari kullandım hep bir sikinti yasamadım