Kahve rengi degil benm cok acik pembe cok azz bileydi konusdum doktorla yer aciyo kendine dedi normal kahve rengi olsaydi nst ye alicaktim dedi , yine takipte kalcaz doktorla ilişkiyi yasakladi bide dinlen dedi , benm bebiş 27 haftadan dondu basi asagida ondan ben panik oldum baya