Saat 8 de yatışim yapılacak .Bir kaç saat ancak uyumusumdur ,psikolojik olarak kötü hissediyorum ,yattıktan sonra 1 saat ağladım gece 🥴 ağlamamın asıl sebebi 4,5yasindaki kızım sabah beni göremeyince çok ağlayacak ondan ,bana çok düşkün 🙏😢 oğlumu ve kızımı kucağıma alacagim anı sabirsizlikla bekliyorum 😢 bir an önce hastane odasına geçmiş ve çocukları ile temas içinde olmayi diliyorum,ve sizlere de kolay doğumlar,sağlık ,huzur mutluluk para dikiyirum,tüm isitekleriniz kabul olsun, hamile duası tutar derler 😅😅🙏🙏