yalvarıyorum bana moral verin düzeldiğini söyleyin 24+1 de acil hastaneye yatış yapıldı ikiz bebeklerim var rahim ağzı açıklığından ciğer geliştirici vuruldu iki doz ağızdan ilaç veriliyor serum falan işte ama çok korkuyorum hiç uyuyamıyorum nolur bana ve çocuklarıma dua edin onları sağ salim zamanında kucağıma alayım