Merhaba kızlar eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz ben eylül Aden istiyorum ama eşim kayınvalidemin ismini istiyor benim hamileleğim zor bir aşamadan geçti geçiyorda ilk çocuğum ikimizin vereceği ortak birşey olsun istiyorum ama annemin ismi olsun diyor hamileliğim zor geçiyor böyle düşünmesi beni çok üzüyor durumu yaşayan varmı nasıl ikna edebilirim eşimi