nisatpkoglu ben adetten 4 gün önce evde idrar testi yaptım pozitif çıktı aynı gün kan verdim negatif çıktı , doktor adetten 1 hafta sonra yine kan ver dedi bekledim şükür kanda da pozitif olmuştu geç döllenme yaşamıştım tüm belirtiler vardı adette gecikince biraz bekleyip kan verdim sonuç şimdi 18 haftalık hamileyim , sende stres yapma canım , benim bu 3.gebelik ben aynısını ilk gebelikte de yaşamıştım idrarda çıkıyordu evde fakat kanda çıkmıyordu yine aynısı geldi başıma , umarım hayırlı haberler alırsın sende 🤲🏻