1ozgee Arkadaşlar dün tuvaletten sonra çok az kan geldi bugünde geldi biraz acaba nisan mi 36+1 günlük gebeyim
Zzeyynep04 1ozgee kan geldikten sonra sancın oluyormu peki o önemli benimde çok az kahverengi sıvı birşey geldi ama erken daha bendekide mi nişanki bilemiyorum
tomurcukannesi Nişan olabilir ama nişan gelmesi hemen doğurucağınız anlamına gelmez endişe etmeyin. 2 hafta sonra bile doğurabilirsiniz. Sancılarınız takşp etmeniz önemli
tugcedoganay1 kanamanın artmasına bakın eğer kanamanız bir pedi dolduruyorsa ve sancılarınız olursa hastaneye gidin
Fatmabatikan 36+3 benimde dünden beri adet sancısı gibü sancım var bu sabah su geldi istemsizce ardından pempemsi bir akıntı geldi nişan mı acaba ilk gebeliğim birşey bilmiyorum açıkcası
Ilk-gebeligim Fatmabatikan su geldiyse hiç bekleme şu geldikten belli bı süre sonra doğum başlamazsa doktorlar başlatıyor çok önemli. Nişan geldiğinde beklenebilir doğum olacak anlamına gelmiyor ama su gelince gitmek gerekiyor
Fatmabatikan İki dakikada bir adet sancısı gibi sancı saplanıyor iki dakika falan sürüyor geçiyor tekrar oluyor ve ishal olmuşum gğbi bir his var lavaboya gidiyorum birşey yok ama