Dilekbyzt Kızlar nasıl nasıl geçti göğüs ucu yaraniz bn mustelenan kullandım ama yaramadi hiçbir işe tecrübellerinizi bekliyorum
Tugce0142 Dilekbyzt doğum yapalı 22 gün oldu ilk 3 gün sütüm gelmedi kuru çekmeden dolayı yara olmuştu gümüş kapak kullandım çok iyi geldi geçti şuan yara yok
Bebisannneessi Dilekbyzt birisinden şey duymuştum zeytinyağı sürüp sonra bir poşetle ucunu kaplamak, işe yarar bence zeytinyağı nemlendirir iyileştirir aklınızda bulunsun 😊
Berivanilky Tugce0142 sütünüz gelmediği sürede ne yaptınız? Sonra nasıl sütünüz geldi ? Sezeryan doğum yaptım sütüm gelmiyor 😭
Aynur6 Gümüş kapak kullandım, hala da kullanıyorum. Bebeğim 23 günlük bende de yara olası gibi oluyo. Ama gümüş kapağı hiç çıkarmıyorum, kendiliğinden iyiyeşiyo. Hiç bir melhem, kreme ihtoyaç olmuyo
Mucizemol1 Aventin kalkanını kullanıyorum bide garmastan almıştım ondan sürüyorum emzirme öncesi yıkamak lazım ama
Tugce0142 Berivanilky sütüm olmasa da emzirdim çekince gelir diyerek bestlak damla kullandım dut kurusu kaynatıp içtim şekerli şeyler yedim bol su içtim bi de sütyen kullanmadım sıkmasın diye 3 günün sonunda geldi sütüm