Doğum sancısı git gelli olur. Örneğin yarım saatte bir gelir sonra 20 dk da bir e düşer sonra 15-14 dk da bir e inder gibi. 2 saat geçmeyen bir ağrı doğum sancısı olmaz genelde. Braxton kasılmaları dediğimz yalancı sancıları yaşıyorsunuz muhtemelen . Bende 36+2 deyim. Benimde sık sık belimin alt taraflarında, kasıklarımda ağrılar oluyor hatta adet ağrısı gibi geliyor son 4-5 gündür iyice sıklaştı. Ama dediğim gibi doğum sancısı düzenlidir, geldiğinde 40-50 saniye sürer sonra geçer. Sıklığı arttıkça, şiddetide artar☺️