Gamzelimmmmmm benim oğlum 9 yaşına girecek 4-5 yıldır korunmadığımız halde olmadı ben hastaneye gittim sürekli normal çıktı değerlerim , en son eşim gitti sperm testinde sorun çıktı , daha sonra tüp bebek dediler maaliyeti yüksek olduğu için düşünmedik ,bizde aktardan değer yükseltici kür yaptırdık , düzenli düzensiz kullandı bir kaç ay sonra hamile kaldım ,8. Ay a girmek üzereyim , Rabbim bu zamanı uygun görmüş demek diyorum ,tedbir kuldan takdir Allahtan bitkisel şeylere yönelebilirsiniz sizde ,Allah nasip etsin hayırlı zamandA