Kızlar bugün mezuniyet kınam vardı. Normal kınadaki gibi hoparlör esliginde müzik çaldı. Bebeğim de çok hareketliydi. (34+6′da ) Sizce sebebi müzikten rahatsız olması mı yoksa hoşuna gitmesi mi? Not: Normalde de ev işi yaparken müzik açıp kendi kendime oynarım söylerim.