Kızlar 2 gğn önce doğurdum😀😀 sabah 8 de sancılarım başladı öğleden sonra 4 bucukta hastaneye gittim dediler 8 cm açılman var sancılarda başlamış doktorum suyumu patlattı 1 saat içindede normal doğum oldu🙏🙏 şimdi evdeyiz oğluşu emziriyorum darısı burada bekleyen herkesin başınaaaa