Ben sezeryan oldum 5 gün hastanede kalmak zorunda kaldim kizim sarilik oldu diye hastaneden ciktik ertesi gün yikarim yani 1 haftalikdi göbek bagi düsmemisti daha ama biz genellikle hastaneden cikar cikmaz yikariz simdiye kadar ailedeki bebeklerde sorun yasamadim zten bekleseydim göbek bagini 14. gün düsmüstü baya beklemek zorunda kalirdim dus aldikdan sonra göbek bagini telizleyip pudra döküp bezle sariyorduk hic bir sikinti yasamadik