Sirkelimon doktorlar hep herseyim kötüsünü söylüyorlardı. Biz hep üstüne titredik sürekli konuştuk sürekli Bi adım attırma cabasindaydik. Cocuk doktorumuzun sayesinde bu süreci biraz daha kolay atlattık. Mesela bütün vücuduna doktorun gösterdiği gibi masajlarini yaptık ki kasları güçlensin geri kalmasın diye bunun faydasını çok gördük. Benim kızım 9 aylıkken ayakta durmayı bırak oturma eline birsey almak icin uzatma vs. yapamiyodu yeni doğmuş bebektenden halliceydi. Cabalarimizin karşılığını 13 aylıkken oturmayı 15 aylıkken ayakların üzerine basmayı 17 aylikkkende 1 2 adım atmayı öğrendi 26 aylikken ilk hecelerini soyledi ama hiç abartmıyorum hastanelerden cikamiyorduk 1 ayın 3 haftası sürekli hastanelerdeydik ama çok şükür rabbim sabrımızın mükafatını geçte olsa gösterdi bize şimdi 6,5 yaşında kendimi resmen kızıma adamistim iyikide öyle yapmışım kızımla kuvezde aynı olan bebekler arasında yaşayan tek.bebekmis hastane arayıp söylemişti. Elin her zamn üstünde olsun doktorları dinle araştır. Hep öğretmeye calis bıkmadan herseyi göster anlat mutlaka sonrasında faydasını anliyosun