Hoppala78 Zayıf olduğun için doğum yapamazsın diyenler oluyor sizcede alakası var mı zayıftan kastım da 50 ile hamile kaldım 55 kiloyum Şuan 20 haftalığız
anapanda12 Hoppala78 43le hamile kaldım 50 ile doğuma gittim 3.100kg doğdu oğluşum asıl zayıf olunca kolay doğuruyor insan 😂
pandoraninkutusu Hoppala78 kuzenim 47 kilo ile normal doğum yaptı valla kimseyi dinleme rabbim neyi nasip ederse o olur
Tugce3441 Hoppala78 bı millet herşeyi çok biliyor doktor olacakmışlar da yoldan dönmüşler takılma sen rabbım kolaylığını verıyor sağlıkla doğurmak nasıp olsun
Aysee1123 Hoppala78 Alakası yok aksine avantajları olur diye bile düşünüyorum 👍 Kısmet işi kilo işi değil yani bu. Bende 20+5 im 51 le hamile kaldım geçen hafta 52 ydim