deniz-hss7 canım seni korkutmak istemem ama yakın arkadaşım da aynı dertten muzdaripti. Geçtiğimiz hafta doğum yaptı 37. Haftaya girer girmez çünkü gebelik zehirlenmesiymis onun yasadigi durum. Hamilelik kolestazi olarak geçiyor. Safra asidinin dengesizligi hormonların dengesizlesmesine ve vücutta kasintiya sebep oluyormuş. Arkadaşımın bacakları ve kolları hep yaralar içindeydi. Kasintilari ilaç ile kontrol altına aldılar ama hormon dengesizligi devam ediyordu 37 ye kadar dayanıp 37de hemen sezeryan ile aldılar bebisi.
Sende de umuyorum ki bu yoktur ama bunu da gördüğüm icin yazını görünce anlatmak istedim. Sen en güzeli hemen bir doktora git, şikayetlerini anlat. Doktorlar tabiki bizden çok daha farklı ve çeşitli şeyler bildikleri için eminim daha faydalı olacaklar. Çok geçmiş olsun Allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin :)