Minigininannesi Meleklerimbenim mide eksimesi midenin yediklerini hazmedemediginde oluyor bende de vardı doktorum magnesie calcinee saba toz verdi. Doktorunuza danışın cok iyi geliyor ben onu içmediğim gün duramıyorum
Elif-kurt25 Meleklerimbenim Allah kolaylık versin bu haftalarda gayet normal bebek saclaniyor diyolar benim halen daha bazen oluyo üç yudum soğuk sut içince geçiyor kuzum belki yarar işine