Busratosunn
Merhabalar hanımlar 9+5 gunluk cıft yumurta ıkızlerıne hamıleyım tozsoplazma degerımız tam sınırda cıkıyor tup bebek tedavısı ıle hamıle kaldım doktorum 12. Haftada renklı ultrason ıstedı varmı boyle bır durumda olan acaba 🙄 neden bu kadar erken ıstedı onlem amaclı ıstıyorum dedı ama korku gırdı ıcıme acıkcası 🙏🏻