Hanımlar merak ettiğim birşey var odada olan klimayı açtığımda aşağı doğru dönük oluyor üfleme tarafı busefer üstümüze çarpıyor hemen klimaya doğru çıkıp elimle ittiriyorum o pervane üfleyen kısmını.Ee geceleri sürekli kapatıp açıyoruz klimayı bebeğe çarpmasın falan diye sürekli kalkmam gerekıyor bunun daha kolay bır yontemı yok mu ya üstümüze üstümüze üflüyor