Kevsarakiz 35+4 üm yaklaşık 3 aydır yemeklerden 1 saat ya da 2 saat sonra çarpıntım oluyor ve tansiyonum düşüyor doktor yeme sıklığıyla çözdü gece boyu aç kalmamak gerekiyor o yüzden erkenden kalkıp bişiler yiyip tekrar yatıyorum sıksık ve az az yediğin zaman çarpıntılar normale dönüyor ani kan şekeri yükselmesinden oluyormuş