Merhaba kızlar bn bugün tam 15+0 gebeyim dün doktora gittim doktor ultrasonda bebeğimin kız olduğunu söyledi 🤲fakat ultrasonda minik bir kanama görmüş bir hafta on gün sonra kontrole gel dedi çok tedirginim aranızda plesanta kanaması yaşayan var mı çok korkuyorum