İlk gebelkte su fazlalığından 25 haftlk doğum yaptım kaybettm malesef. Bu üçüncü gebeliğm hep normal demişlerdi bnde yediğime dikkat etmiyodum. Hiç bir kilo bile almadım ama meyve ye çok düşkünüm bu gebelkte. Kasılmalarım ve ağrilarım var diye acile gittiğimde suyun aşırı fazla dedıler 21 hftalıktım çok korktum bide o hfta dondurma meyve karbonhidrat türü çok abartmıştım ondan olabileceğini düşündüm doktor şeker varsa diyetle düzelir dedi. Bebeğin sindrm sistemi ile de alakalı olabilir dedi. Ama sebepsiz yere de olabildiğini biliyorum şeker yükleme ve detaylı istedi. Zaten bir hafta sonra detaylı randevum vardı. 1 hfta dikkat ettim ekmeği tam buğday yiyorum meyve yemiyorum tatlı türü arada bi parça bitter karesi atıyorum ağzıma isteğim gçiyor. Elhamdülillah detaylı usg de doktor norml dedi. İlk bakınca evet gözüme çok göründü dedi sonra ölçüm yptı bütün alanları ve total’de 20 cm suyun var sıkıntı yok çok diyetle kndini kasma ama yükleme yaptır yinede dedi. Aradan 1 hfta geçti 23+3 üm kendi doktoruma gitmedim henüz. Sağlkla gelsinler inşaallah. Sizde dikkat edin rahtlıcksınz su çok olunca inanılmaz ağrılar kasılmlar gerginlkler oluyor bn hemen anlıyorum