bdenerigokce Trldyg ehliyetim vardı, arabayı hamileyken alabildik çok şükür 🤲 araba sürmek kadar beni rahatlatan hiç bir şey yok, mide bulantım bile olmuyor sürerken😂 çok mutluyum maşallah, tavsiye ediyorum
Pamuk Trldyg Ben yazılı dreksiyon tek seferde geçtim deneyimim yokken. Kendine güven sadece şimdiden yapamam deme.
Bebisannneessi Trldyg benim ehliyet hocam hiç bilmeyenlere öğretmek yanlış bilenin bildiğini değiştirmekten daha kolay derdi, o yüzden stres yapma canım, ben bekarken almıştım ama hamileliğimden beri yalnız kullanmadım, hayırlısıyla.alirsin inşallah ♥️
Trldyg bdenerigokce ay n eguzel masallah size Ben uygulamali sinavdan korkuyorum yaa kalirim diye park etme vsss insallah iyi ogretirler kursta 😞
bdenerigokce Trldyg uygulamada Manuel hem de tek de geçtiim, hem de benden önce 2 erkek geçememişti 🥰 panik her zaman olur kontrol etmeye çalış yeter, komisyonda iyi oldu mu hiç dert etme
Trldyg guzelanne01_ bende alamadim cocuk olmadan alayim dedim iste hic hesapta yokken kayitta buldum kendimi 😁 Ama insallah bende panik yapmammm
Htc5560 Hamileliğimiz başında aldım bende mide bulantılarıma rağmen hiç panik yapmanıza gerek yok gerçekten zaten hamile olduğunuzu söylediğinizde ani fren yaptırmıyolar tekte geçmeniz dileğiyle iyi geceler 😊
Trldyg Pamuk arabamiz yok suan ancak seneye olur cocukla alamam kalir diye yazildim iste gecerim insallah ☺️
Benma @Trldyg canım ben hamileyken yazıldım aldım yazilida 2. Direksiyon da ilkte geçtim heyecan yapma sakın inşallah sende geçersin eşinin desteklemeside çok güzel benimki hicbirseyde arkamda olmaz ne mutlu sana beraber heyecanını yenersin 🥺🙏
Trldyg Benma ne mutlu size hamileyken alabilmissiniz buna ragmen 🧿 İnsallah canim tekte alirim bende sagol 🥰
Trldyg Motor Bebisannneessi insallah canim yaa Bende motor kullaniyordum ama araba hic kullanmadim oyle hocanizin dedigi gibi olur umarim☺️😍