Kızlar herkese selam, suni sancı ile doğumu başlayanlar oldu mu nasıl bir süreç oluyor merak ediyorum. 39+2 yiz doktorum 3500 kg ya kadar normal doğurabilirsin demişti çatım çok geniş olmadığından normali bekliyoruz geçen hafta cuma günü 3380 kiloydu bu perşembe yine kontrole gideceğim muhtemelen 3500 kilo olur böyle durumlarda suni sancıyla doğumu başlatırlar mı yoksa sezaryen mi olmak zorunda kalırım