Bebeğim bugün 7+5 oldu . Geçen hafta kalp atışı duymaya gittiğim de (6+4) 3 gün geri de gözüktü (6+1) olarak . 1 hafta sonra tekrar gel dedi (7+4) de gittim yani dün 6+5 gözüktü panikle doktoruma sordum 1 hafta geriden geliyor diye hiç bi sorun yok kalp atışı da normal düzelir dedi ama korktum yine de aradan 1 hafta geçmesine rağmen gelişimi 4 gün ilerlemiş sadece . Bu durumu yaşayan oldu mu ?