Nasilsiniz nasil gidiyor zaman gecmiyor sanki 2. Sezaryenimi olucam. Korku endise hersey var. Bir an once digsa da kurtulsak valla skıldim ya gebelikten 😀persembe gunu randevumjz var 35+4 oluyoruz boy kilo kac sizlerde 34 de 2700 duk bakalim kg almis mi ne alemdeyiz gecen hafta almamisti bu hafta almisizdir insallah saglikla gelsin minnoslar