Zerenismom kahramanmaraştayım bende Aynı senin gibi oldum Özeller çok pahalı ve istediğim ilgi yok Kadın doğum devlet yüzüne bakmıyor ,Bana Bulunduğum ilin tıp hastanesini önerdiler iyikide önermişler 3 tane doktor var. 1 profosor 2 docent 260 tl oldu muayeneside yeni herşey ücretsiz ,110 Tl özel oda sezeryan olursam 2800 de doğum Tahlileler ücretsiz zaten ilgi süper bence sende düşün