Cemre55 canım bende samsundayım 2 kez düşük yaptım Ayşe zehra özdemir medicanada ona gidiyordum fakültedede yaptırabilirsin testlerini dedi gittim oraya 1 ay sürüyor sonucun çıkması zaten bende pıhtılaşma çıktı coraspirin başladı bana mutlaka baktır düşüklerin varsa sebebi buymuş Allaha şükür ki çaresi var benden tavsiye mutlaka Ayşe hocaya bir kere görün