Cemre55 iki gebelik kaybım oldu tıbbi genetiğe gittim eşimede bana da genetik bakıldı ve bana ekstra pıhtılaşma paneli bakıldı yani trombofili paneli pıhtılaşmam çıktı suan 3.ye gebeyim oksapar 4000 mg ve coraspirin kullanıyorum test sonucu 1,5 ayda çıkıyor ama e devletten bakmayın görünmüyor 1 ay sonra hastaneye gidip sorun laboratuvara