Merhaba herkese yeniyim henüz hiçbir şey olmamasına rağmen çok umutluyum. Normalde cok hafif bir şekilde pcos a sahibim. Ama hiçbir belirtisini yasamiyorum desem yeridir. Çok şükür uzun bir süredir adetim düzenli ama bu ay 6 gün gecikti ve suphelenecek olduğum durumlar da yaşandı tabi (normalde eşim korunuyor) iki kez gebelik testi yaptım birini adetimin gelmesi gereken gün. Diğeri ise bugün sabah negatif cikti ikisi de. Ama kramplar göğüs şişliği ve bir koku duyduğum zaman ağzıma gelen acı su şeklinde belirtiler de var. Uzattım özür dilerim ama çok umutluyum sizce var mıdır