Selam güzel anneler;
Ben ilk hamileliğimde 32 yaşındaydım,20 kg alıp 4kg doğum yaptım ve hiç çatlamadım,şuan 34yaşındayım ve 36 haftalığız,yine kocaman bir göbeğim var ve hiç çatlağım yok.Eşimin yengesi de dedi ki sen biraz geç yaşta doğurduğun için çatlamadın,biz hep 20li yaşlarda doğurduğumuz için çatladık dedi,genç kız karnıydı haliyle bizimki dedi,resmen beni gömdü😒
O günden beri aklıma takıldı acaba benim yaşlarımda doğum yapıp çatlayan varmı?ona göre onun ağzının payını vericem de🤭