Aysenur-33 34+5 de kontrolde 2.450 kg dedi sizce kilosu iyi mi🌸 doğuma kadar kaç olur tahmininiz 🌸sizinki kaçtı bu haftalarda
Leylagyk Aysenur-33 bence gayet iyi camım ben ilk kızımı 41 haftada sezaryan ile doğurmuştu 2.5 sene önce 4 kilo 95 di. Bence hemen hemen 3.5 olur senin kide bebeğe kilo aldıran şeyler yersen 💕
Nmt01- Bugun 34+3de doktora gittim 2.300 Gr kilosu 44 cm de boyu dedi ve yaklaşık 5gun geriden geliyor dedi daha önce hepb önden giderdik ama az buldu kilosunu duyduğumdan beri yüzüm gülmedi
nazlis_ Nmt01- benim o haftada hemen hemen aynı kiloydu öyle düşünmeyin protein ağırlıklı beslenirseniz kilosu toparlanır herşey bunun gibi olsun siz sağlıklısınız bebek sağlıklı yetmez mi yüzünüz gülsün bebeğinizi etkilemeyin bunlar gelip geçer
Mutluemos Nmt01- üzülme havalar sıcak oldu belki canın birseyler istemiyor yemiyorsundur karpuz da etkiliymis bebiste burda postta okumuştum anneler yazmıştı meyve de etkili diye imkanın varsa biraz tüket inşaAllah can kan olur evladına 🌸
Mutluemos Nejla1069 karpuz iyiymiş burda yazmışlardi şekerli diye günde 1 yada 2 kez fazla yemeyin diyorlardı