Selam kizlar benim 5 yaşındaki oğlum doğduğundan beri doğru düzgün bişey yemez şuan da bile 20 kilo ama boyu uzun gören boyundan dolayı kaçıncı sınıfa gidiyor diye soruyor ama daha bu yıl başlıcak 1. Sınıfa tabi nasip olursa. Ve oğlum hiç bişey yemiyor ağzına 1 lokma almıyor ve ben bu duruma çok üzülüyorum bu yüzden sütüm de olmamaya başladı 2 aylık bebeğim doymamaya başladı. 1.5 yaşındaki oğlum ne buldu yer 15 kilo doktor sınırda buldu kilosunu. Ama 5 yaşındaki 20 kilo. Bu zamana kdar çok doktora götürdüm iştah şurubu istedim vermediler balık yağı aldık onu yiyor ama yine bişey yemiyor. Ben çocuğumu yemediği için hangi doktora götürmeliyim ne yapmalıyım üstelik birde oğlum astım hastası 😔 Ya anlayacağınız o kdar doluyum ki kızlar birisi nasılsın dese ağlayacağım o derece. Kusura bakmayın uzun oldu derdimi hic kimseye anlatamıyorum bir tek buraya yazıyorum. 😥